Find Jobs
Hire Freelancers

Customer Service

$15-25 USD / hour

Cerrado
Publicado hace más de 5 años

$15-25 USD / hour

Resolve customer complaints via phone, email, mail or social media. Use telephones to reach out to customers and verify account information. Greet customers warmly and ascertain problem or reason for calling. Cancel or upgrade accounts. Assist with placement of orders, refunds, or exchanges.
ID del proyecto: 18556282

Información sobre el proyecto

16 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 5 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos
16 freelancers están ofertando un promedio de $20 USD /hora por este trabajo
Avatar del usuario
I have 10 years customer experience , Have worked for banks like Capital one and Chase. Can work for EST hours as well
$15 USD en 40 días
5,0 (1 comentario)
0,6
0,6
Avatar del usuario
hi hope you are doing well I've 5 years of experience in customer service field. I can work for you
$22 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello sir, I'm here for your help.I'm hardworking and responsible.I can do that. I'm interested in your project.I will not give you a chance to complain.
$16 USD en 1 día
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello All I am looking for full time job . I have experience in customer service jobs . I have worked with many different nationalities from all over the world. I speak English and French .
$16 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
My 5 year experience in technical support assisting customers with internet connection, wifi, email issues will make me a great addition to your team. Relevant Skills and Experience I am also experienced when it comes to VOip services and can do multi tasking.
$17 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Dear sir, I can make it for the best deal within the time with perfection. Relevant Skills and Experience Dear sir, I can make it for the best deal within the time with perfection.
$22 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
¡Hola! mi nombre es Genesis Perez soy administradora de empresas con 4 años de experiencia en el área me he desempeñado en cargos como: transcripción y redacción, atención al cliente, administración de caja, asisten, venta y publicidad de productos, transcripción de audios e investigación de diferentes temas. Estoy interesada en este trabajo ya que sería una forma de ampliar mi experiencia y aplicar mis conocimientos ya que soy una profesional. Me he desempeñado muy bien en el cargo de atencion al cliente tengo bastante experiencia y tengo los conocimientos necesarios para aplicar. Le aseguro entregar un trabajo de calidad para que lo utilice como desee y en el tiempo estimado, habiendo aclarado antes las dudas. Espero considere mi propuesta, Saludos :)
$16 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello employer, hope you have a nice weekend. I believe I am perfect for this job as I have been in the BPO industry for almost five years. I am a positive, dependable, self-motivated person. I have good work ethics, organized and a multitasker. I've been awarded as a Top Agent in 2015 because of my extraordinary assistance to every customer that I have talked to. I always make sure that every customers will not only love the representative who assisted them but will also keep using the product or services they purchased with us. Please consider me on this project. Will be glad to hear from you.
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I have worked as a customer service representative which dealt with dealt with handling different transactions such as order placement, account adjustment, order status inquiry, upselling, and amswering and handling relevant inquiries and complaints. I take customer satisfaction seriously by having empathy for the callers, and patience when it comes to dealing with irate customers, and the competence to be able to help and resolve their issues so that they feel heard and paid attention to and, most of all, valued as customers.
$22 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello, You must be doing Great. I think I would be the best candidate for this task as I have a lot relevant experience. I have an Experience of 5 + years in International BPO's. Among Them I worked with EA as a adviser and a few Technical Support companies. I used to get calls from mainly the USA, UK, Australia, Europe and Africa. I have taken up-to 120 calls a Day. I stay in NOIDA. Looking forward to working with you. Thank You
$22 USD en 30 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0

Sobre este cliente

Bandera de UNITED STATES
Los Angeles, United States
0,0
0
Miembro desde ene 19, 2019

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.