Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative assistant for real estate

$10-30 CAD

Cerrado
Publicado hace más de 10 años

$10-30 CAD

Pagado a la entrega
Microsoft experience, book keeping,
ID del proyecto: 5159442

Información sobre el proyecto

7 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 10 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos
7 freelancers están ofertando un promedio de $29 CAD por este trabajo
Avatar del usuario
Dear employer, I´m not an administrative but as graphic designer and architect I think i can make the job with the same result. Thanks!
$30 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
A proposal has not yet been provided
$30 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hi,I can help you to complete your project. I'll complete it correctly as soon as possible.I have all the skills you need
$30 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Good Evening, My name is Sergio I. Cortes Jr. I am a U.S. based independent consulting professional and new freelancer.com platform user. My experience spans over fifteen years across many industries and business sectors in all aspects of accounting, finance, and management. I have extensive knowledge in most software packages, ranging from off the shelf software such as QuickBooks, through Software As A Service (SAAS), and up to high end ERP systems such as Oracle. I can commit fifteen hours per week to your project. Please contact me via private chat in order for me to forward you a copy of my résumé (CV). I am looking forward to a long-lasting and mutually rewarding business relationship. Thanks and Regards
$34 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I have 3 yrs customer service experience as well as one yr in retail management. I ask $9.50/hr and can start today.
$25 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I am well experienced in the accounting field - see my Resume. I hold a Bachelor of Commerce degree and know the various Microsoft applications really well. I have completed Real Estate Asset Management and Property Law as part of my degree. Regards Hugo steyn
$30 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I have experience in both real estate and mortgage servicing. I also have excellent office, customer service, data entry and typing skills. I am able to work immediately and can work on a continuous basis if needed. I look forward to speaking with you.
$25 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
A proposal has not yet been provided
$25 CAD en 3 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0

Sobre este cliente

Bandera de CANADA
Canada
0,0
0
Miembro desde nov 23, 2013

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.