Find Jobs
Hire Freelancers

Add a feature to ownCloud

€8-30 EUR

Cerrado
Publicado hace más de 5 años

€8-30 EUR

Pagado a la entrega
I have ownCloud installed on my server. Now I would like to connect my various Onedrive for Business accounts with my ownCloud and mount them as external storage. It should be possible to access Onedrive from my ownCloud and also be able to move or delete files. For each ownCloud user a new folder should be created on the respective Onedrive for Business account and the user should only have access to this folder. All Onedrive for Business accounts should be grouped together so that only one folder is displayed. What's important is to limit how much memory can be used by the user on each Onedrive for Business account. I would be very happy about solutions and offers. FYI: I do not have ownCloud Enterprise version. I can not afford this.
ID del proyecto: 17931424

Información sobre el proyecto

1 propuesta
Proyecto remoto
Activo hace 5 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos

Sobre este cliente

Bandera de GERMANY
Freiburg, Germany
4,9
9
Forma de pago verificada
Miembro desde jul 27, 2016

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.