Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$22 USD / hora
Bandera de SLOVENIA
$22 USD / hora
Aquí son las 4:24 a. m.
Se unió el junio 27, 2013
0 Recomendaciones

Karolina N.

@karonav

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$22 USD / hora
Bandera de SLOVENIA
$22 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Organized – Reliable - Analytic – Innovative – Ready for new knowledge and experiences – Respecting

- Organization skills - Leadership skills - Delegation of tasks - Organized and responsible - Analytic and innovative - Reliable and exact - Ready for new knowledge and experience - Finding way to improve the working process - Respecting Time limits

Contacta Karolina N. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

MANAGEMENT ASSISTANT

Local company
ago 2011 - mar 2013 (1 año, 7 meses)
My job was to arrange and coordinate meetings, participate in human resource management, preparing and organizing documents, take part with administrative audits, help prepare reports for external departments, maintenance CRM database, manage maile, preparing invoices, purchase orders, bookkeeping, internet data search and other administration duties. To manage all these tasks I had to have good knowlede in MS Office applications and Cloud computing. It was very important to think analytical, critical and

ANALYST

Automotive company
sept 2001 - ago 2010 (8 años, 11 meses)
To manage my job I had to have excellent computer skills, especially excel knowledge; and very good analytical view, to see the bigger picture. Also I had to be organized, exact and hard working to respect the due dates for submission.

IT SALES REPRESENTATIVE

Local IT company
jun 1996 - mar 2001 (4 años, 9 meses)
At first I worked as sale specialist, selling to customers and coordinating purchases, production and sale. With a company expansion ( stores in other cities), I got more assignments - coordinating headquarters and stores, supervision stores, help with implementing new SW in all stores, marketing, … I lead a group of workers at the time.

Educación

International economics, University Degree, BSc

Univerza v Mariboru, Slovenia 1991 - 1994
(3 años)

Contacta Karolina N. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

numeracy_1.png Basic Numeracy 1 94%
us_eng_1.png US English 1 93%
freelancer_orientation.png Freelancer Orientation 1 85%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.