Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
makati city, philippines
$6 USD / hora
Aquí son las 6:13 p. m.
Se unió el abril 17, 2010
0 Recomendaciones

Angeli P.

@hen89

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
makati city, philippines
$6 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Contacta Angeli P. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

UNIX Application Support Engineer

NYSE Philippines, Inc.
mar 2013 - abr 2014 (1 año, 1 mes)
• Proactive monitoring of products using system management programs • Analyze and troubleshoot system related events and escalated incidents accordingly • Proactive monitoring of WAN/MAN/LAN networks using network management systems (HPOV) • Analyze and troubleshoot network communication failures and escalate incidents accordingly • Report any major outages to the on-duty EMS Supervisor or delegate • Production Support - Interface directly with internal and external customer(s) to resolve network incid

Tier 2 Product Support Specialist

GXS Philippines, Inc.
dic 2010 - mar 2013 (2 años, 3 meses)
• EDI Production support (Managed Services, NBT/OLV/LV, TGO, B2Be) • Alert monitoring and troubleshooting (network based translation, B2Be) • Bypass Error reporting (network based translation, B2Be) • Address customer inquiries and troubleshooting requests via phone and email • Attend SWAT calls and client calls • Troubleshoot using UNIX processes involving document tracking, mapping, map deployment and EDI data analysis • Responsible for setting up trading relationships between client and trading pa

Senior Customer Support Associate

Bayview Technologies, Inc.
jun 2008 - jul 2010 (2 años, 1 mes)
Main responsibility is to provide direction and support to Customer Support Associates with inquiries regarding all department products and services. Ensure Associates have the tools to identify and resolve issues quickly and efficiently using troubleshooting techniques. Facilitate sharing ideas, processes, and good customer service practices. • Attends to customers’ concerns and inquiries through email, chat and/or phone. • Reports and analyses data necessary to monitor team efficiency. • Provide timely

Educación

Bachelor of Science in Electronics and Communications Engineering

Mapua Institute of Technology, Philippines 2001 - 2007
(6 años)

Contacta Angeli P. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

general_orientation.png General Orientation Exam 1 75%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.