Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$2 USD / hora
Bandera de SRI LANKA
kegalle, sri lanka
$2 USD / hora
Aquí son las 6:24 p. m.
Se unió el enero 21, 2016
0 recomendaciones

Abdul H.

@shandsh000

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$2 USD / hora
Bandera de SRI LANKA
kegalle, sri lanka
$2 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Data Entry Operator & Document Controler

This is Abdul Haris I have 9 1/2 years experience in Data Entry, Warehouse In charger and Document controller. Computer Proficiency skills MS Word, Excel, Power Point and Internet also Computerized accounting. System Experience 01- Microsoft Dynamic GP-10.0, Store Operation Manager and Head Quaters 02-Retail It 03- Easy way 04- Web (Degitalage) Fluent in Written,Spoken and Typing English, Arabic, Tamil and sinhala.

Contacta Abdul H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Reporting IT Officer

Choice Park (pvt) Ltd
sept 2015 - Presente
 Maintaining Network & troubleshoot  Preparing Reports of Sales, Stock, Transactions and Other from System.  Attendance maintaining and finger print.  Maintaining System. Responding to incoming email and phone enquiries  Acting as a contact between a company and its existing and potential markets  Negotiating the terms of an agreement and closing sales  Gathering market and customer information  Representing the organization at trade exhibitions, events and demonstrations

Asst Store Keeper

Simex Group of Company
abr 2012 - mar 2014 (1 año, 11 meses)
 SYSTEM – Microsoft Dynamics GP 10.0 and RMS  Scanning, photocopy and printingnecessary documents  Preparing customer delivery documents from system.  Make sure the showroom document before preparing delivery gate pass.  Demonstrate vehicles (includes test drives)  Maintaining and developing relationships with existing customers in person and via telephone calls and emails  Responding to incoming email and phone enquiries

Asst Store Manager

BOOK HOUSE
jul 2010 - sept 2011 (1 año, 2 meses)
 SYSTEM – Retail It  Creating item code and preparing barcode.  Maintaining stock on hand between warehouse and showrooms.  Managing stock levels and making key decisions about stock control.  Analyzing and interpreting trends to facilitate planning.  Responsible for the smooth function of store warehouse.  Maintains storage area by organizing floor space; adhering to storage design principles; recommending

Educación

BBA

Eastern University, Sri Lanka, Sri Lanka 2009 - 2013
(4 años)

Computerized Accounting

Sri Lanka 2011
(Menos de un año)

Calificaciones

Computer Operator

iiit
2009
MS office and Computer System

Research Methodology

I A College
2006
Research, Collecting & Calculating Datas

Contacta Abdul H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.