Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$15 USD / hora
Bandera de JAMAICA
montego bay, jamaica
$15 USD / hora
Aquí son las 6:32 a. m.
Se unió el julio 10, 2015
0 recomendaciones

Sashema A.

@sashwork247

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$15 USD / hora
Bandera de JAMAICA
montego bay, jamaica
$15 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Admin. Assistant

I am passionate about business and loves to work with data entry. I have experiences in accounting, data entry and the basic administrative duties.

Contacta Sashema A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Administrative Assistant

Xerox Services
oct 2012 - Presente
1. Assist two (2) bosses with daily systems check and approvals 2. Manage Microsoft Outlook calendar and schedule meetings 3. Create organizational charts 4. Request purchases when needed 5. Assist with the completion of projects. 6. Arrange travel for boss through designated system 7. Submit expense reports

Administrative Assistant & Accounting Clerk

Pure Meats & More
mar 2012 - sept 2012 (6 meses, 1 día)
1. Performed general clerical duties 2. Enter and pay bills in QuickBooks Point of Sale 3. Generate Supermarket and Wholesale database with goods for sale and cost 4. Use Point of Sale system to make sales and receive payments. 5. Generate inventory using Point of Sale system 6. Cashiering using QuickBooks Point of Sale

Administrative Assistant

Barachel Limited
oct 2004 - ago 2009 (4 años, 10 meses)
1. Providing book keeping assistance which includes but not limited to: •Posting and paying of bills •Creating invoices •Receiving payments •Reconciliation of monthly bank statement •Preparing purchase orders 2. Preparation of payroll 3. Typing Bills and Quantities and checking calculation (Quantity Surveying) 4. Performing general clerical duties

Educación

Bachelor of Business Administration (B.B.A.)

Jamaica 2014 - 2016
(2 años)

Calificaciones

Secretarial Skills - Levels 1 & 2 / Certified Professional Secretary

Kenilworth HEART Academy
2004
Completed Levels 1 & 2 in Secretarial Skills

Contacta Sashema A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.