Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$3 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
calabanga, philippines
$3 USD / hora
Aquí son las 12:46 p. m.
Se unió el diciembre 26, 2014
0 recomendaciones

Marianne P.

@ennairam17

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
calabanga, philippines
$3 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

experienced customer service representative

I am a determined, dependable and hard working Customer Service Representative for three years, skilled at interacting with customers of all socioeconomic background and courtesy in customer relations as well as communicating effectively, both verbally and in writing are some of the skills that i consider as my strength. I am good at multi tasking and can work under pressure with minimal supervision. I have a strong ability to read, study, and learn independently, can do multi-tasking and can work under pressure.

Contacta Marianne P. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Customer Service Representative

IBM Business Services
jun 2013 - jun 2015 (2 años)
Ensure that tickets for failed/defective Ibm-manufactured machine are being sent to trained and proper Ibm field technicians to meet the target time requested by the customer, depending on the warranty for maintenance of the machine and the severity/impact to the customer.Assist field technicians over the phone in creating service request tickets for customer, update their schedule and provide needed information regarding a service request or any other information related to their duties.

Customer Service Representative

Sutherland Global Services
feb 2012 - may 2013 (1 año, 3 meses)
Help customers over the phone, ensure and maintain excellence in resolving customer problems.Assist customers with routine account-related requests such as: funds transfer, atm & debit card usage and limits, funds availability, complete verification requests by third parties, ACH & debit card disputes, internet banking including bill pay and mobile banking.

Educación

College Graduate (2 yr Tourism-Tour Guiding)

Philippines 2008 - 2011
(3 años)

Contacta Marianne P. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.